Servisto er kendt for at skabe synlighed for din virksomhed, dit produkt eller overfor dine medarbejdere. Synlighed er med andre ord noget, som vi lever af. Ser-visto (af spansk) betyder endda ”at blive set”. Derfor er det nok heller ikke så underligt, at vi har gjort noget ekstra ud af vores egen synlighed, i form af nye farver og et gennemgribende nyt visuelt design.
I vores logo finder du fortsat de tre cirkler, som repræsenterer tre moderne LED dioder. LED teknologien har dog udviklet sig væsentligt siden vores grundlæggelse i 2014, og derfor er det mere tidssvarende, at vise LED som tre hvide (eller sorte) cirkler, fremfor vores klassiske rød-grøn-blå. Farverne i dioderne er nemlig i dag integrerede i én pære, og det giver bl.a. et skarpere billede og en bedre farvegengivelse.
Vores farver, som vi kalder Servisto Blå, Hvid, Sort og Grøn, er med til at understrege vores professionalisme uden at gå på kompromis med vores pionerånd eller vestjyske facon – en aftale er en aftale, og vi holder, hvad vi lover. Service og kvalitet går hånd i hånd, og kunden er vores største fokus. Men vi er hverken en bank eller et bureau, så fremfor en klassisk blå har vi valgt en dybblå for at understrege vores seriøsitet. Vores grønne farve er samtidigt med til at skabe kontrast, dynamik og liv. Vi er i fuld gang med at udrulle vores nye identitet på alle platforme – fx har du nok allerede bemærket vores nye hjemmeside, eller set os på de sociale medier.